Leadgeneratie Uitbesteden.
Het genereren van leads is enorm succes gebleken voor veel bedrijven. Veelal grotere bedrijven zijn hiermee aan de slag gegaan maar ook voor MKB bedrijven is het genereren van leads een uitkomst. Het uitbesteden van leadgeneratie maakt het mogelijk om niet alleen mee te doen met de grote jongens maar om te excelleren.
Waarom leadgeneratie?
De reden waarom leadgeneratie zo kansrijk is is omdat je werkt aan de klanten van morgen. Leadgeneratie vraagt een kleine commitment aan bezoekers zodat je ze door een reeks kleine commitments kan converteren tot klant.
En eerlijk is eerlijk, het klinkt ingewikkelder dan het is maar je moet wel weten wat je doet.
Het doel van leadgeneratie is om er door marketinginzet voor te zorgen dat je sales afdeling hun sales tijd stopt in telefoontjes en afspraken met zo’n hoogst mogelijke slagingskans. Er zitten immers maar 8 uur in een werkdag en dan kan je beter je tijd stoppen in een prospect met een slagingskans van 80% dan een prospect met een slagingskans van 25%.
Met leadgeneratie kan je de sales tijd dus effectiever maken en dat leidt tot meer klanten en meer omzet.
Leadgeneratie Uitbesteden of zelf doen?
Zodra je overtuigd bent van de effecten van leadgeneratie sta je voor de keuze om leadgeneratie zelf op je te nemen of om dit uit te besteden aan leadgeneratie experts.
Voor elk bedrijf is de marketingfunnel anders en dat heeft ook zo zijn weerslag op de manier op waarop je leadgeneratie succesvol inzet. De keuzes die je hier maakt hebben dan ook veel invloed op het aantal en de kwaliteit van de leads. Het risico zit in het overdragen van leads aan sales die eigenlijk nog helemaal niet klaar zijn voor een verkoopgesprek. Dit leidt tot een laag conversieratio en dat leidt tot vermindering van het geloof van sales in de kwaliteit van de leads.
Het liefst wil je dus goed van start gaan en daarvoor is ervaring en voldoende kennis van toegevoegde waarde.
Leadgeneratie Uitbesteden
Met het uitbesteden van leadgeneratie kan je niet alleen beginnen met het genereren van leads maar er ook in excelleren. Dat betekent dat je geen van de beginnersfouten hoeft te maken en niet veel tijd hoeft te besteden aan het vergroten van je kennis. Het is de beste keuze wanneer je exponentieel wil groeien.
Maar goed wat kost het uitbesteden van leadgeneratie eigenlijk? En wat krijg ik er eigenlijk voor terug? Onderstaand tref je onze leadgeneratietarieven aan. Zoals gezegd, elk bedrijf is anders. Dat betekent ook dat voor elk bedrijf we een andere aanpak hanteren om succesvol te zijn. Dit bespreken we allemaal tijdens onze eerste kennismaking.
Wil je liever een aanbieding op maat ? Dan kan dat uiteraard. Geef dit dan aan in het contactformulier.
Leadgeneratie Uitbesteden Tarieven
Leadgeneratie BASIS
- 8 uur per maand
- Inventarisatiegesprek
- Inrichten Marketingfunnel
- Content Creatie
- Conversie Optimalisatie
- Leadgeneratienurtering
- Conversies Meten
- Maandelijks Rapport
Leadgeneratie PRO
- 16 uur per maand
- Inventarisatiegesprek
- Inrichten Marketingfunnel
- Content Creatie
- Conversie Optimalisatie
- Leadgeneratienurtering
- Conversies Meten
- Maandelijks Rapport
Leadgeneratie PRO+
- 32 uur per maand
- Inventarisatiegesprek
- Inrichten Marketingfunnel
- Content Creatie
- Conversie Optimalisatie
- Leadgeneratienurtering
- Conversies Meten
- Maandelijks Rapport
Je zit nergens aan vast
Wanneer je marketing en salesfunnels goed ingericht zijn dan staat de basis. Vanaf daar is het optimaliseren en zoveel mogelijk kwalitatief verkeer naar de top van de funnel leiden. Hierdoor verschuiven de werkzaamheden op sommige momenten. Samenwerken met Marketing Outlaws is dan ook erg flexibel. Zo kan je op elk gewenst moment de samenwerking stopzetten.
Zeg voor de laatste dag van de maand op en aan het einde van dezelfde maand stopt de samenwerking. Je kan dus op 30 januari nog opzeggen voor de maand februari. Daarmee houden we het risico voor onze klanten zeer laag.
Begin met exponentieel groeien
Laat ons weten wat we voor jou kunnen betekenen. Als je onderstaand formulier invult dan nemen we binnen 4 uur contact met je op. In dit gesprek maken we een afspraak en daarna nemen we een beslissing of we de samenwerking opstarten.