Meer bezoekers. Dat wil ik.

Raak je weleens teleurgesteld over het aantal bezoekers op je website? Ben je klaar om te groeien, maar blijven je bezoekers achter? Probeer je van alles maar wil het maar niet lukken om meer bezoekers naar je website te trekken? Dan ben je hier aan het juiste adres. Meer bezoekers op je website, dat kunnen we voor je regelen.

Ik wil meer bezoekers maar hoe doe ik dat?

Online marketing, er zijn zoveel mogelijkheden. En zeker niet alles wat je doet leidt tot meer bezoekers op je website. Sommige marketingtechnieken zijn meer geschikt om je naamsbekendheid te vergroten of om meer leads te genereren.

Maak maar eens een video en plaats hem op Youtube. Levert dit je veel bezoekers op voor je website? Misschien minder dan gehoopt. Of een bannercampagne op de website van een krant? Het kan je wel wat bezoekers opleveren maar had dit niet goedkoper gekund?

Online marketing draait namelijk niet alleen om het behalen van je marketingdoelstelling maar ook om dit zo efficiënt mogelijk te doen. Hoe sneller, hoe beter. Hoe goedkoper, hoe beter, En dan ook nog eens van een hoge kwaliteit. Bezoekers die binnen een seconde je website weer verlaten, daar heb je niks aan.

Dus wat werkt wel, en wat niet als het gaat om meer bezoekers naar je website halen.

De juiste keuzes maken om meer bezoekers aan te trekken

Met onze jarenlange ervaring weten wij bij Marketing Outlaws wat wel werkt en wat niet. Wil je exponentieel groeien in het aantal bezoekers op je website dan zijn er een aantal marketingtechnieken die wel voor je werken. Dat kan snel maar ook met een duurzaam effect. Het is een kwestie van weten wat je doet en draaien aan de juiste knoppen.

Meer bezoekers met zoekmachine optimalisatie

Het is geen geheim dat wanneer je bovenaan staat op Google je veel bezoekers op je website mag verwelkomen. Met miljarden zoekopdrachten per dag, ja je leest het goed, heeft zoekmachine optimalisatie enorm veel potentieel. Echter is het niet zo makkelijk als het lijkt.

Wist je dat er ruim 200 ranking factoren zijn waarop Google bepaalt hoe hoog jouw pagina in de zoekmachine staat? Wij kennen deze ranking factoren en delen ze graag met je. Zo kan je zelf aan de slag met groeien in het verkeer dat je van de zoekmachine naar je website trekt.

Maar heb je hier tijd voor? En heb je voldoende kennis om dit op juiste wijze uit te voeren? Ondernemen is klanten binnenhalen. En is het effectief om zelf honderden uren te investeren in het beklimmen van de zoekmachine resultaten? Zeker als je weet dat wanneer je een SEO expert hiervoor inhuurt je sneller resultaten ziet. Dit is uiteindelijk ook goedkoper want, een goede marketeer verdient zichzelf altijd terug.

Alle SEO Ranking factoren

Er zijn ruim 200 factoren waar Google naar kijkt om te bepalen op welke positie je terecht komt in de zoekmachine resultaten. Wij bespreken deze ruim 200 ranking factoren in onze Ultieme SEO gids. Hiermee kan je zelf aan de slag om om hoog te klimmen in Google.

Hulp bij Zoekmachine Optimalisatie

Meer bezoekers naar je website trekken door de inzet van zoekmachine optimalisatie is niet een, twee, drie geregeld. Het kost veel tijd en je hebt veel kennis nodig om hoger in Google te komen. Door SEO uit te besteden kan je sneller resultaten verwachten.

Meer bezoekers met SEA

Zoekmachine optimalisatie kost tijd. Het is een marathon, iets voor de lange adem. Maar soms wil je hier niet op wachten. De sprint is SEA. Met SEA kan je binnen een uur al bovenaan Google staan en dat betekent dat je ook binnen een uur meer bezoekers naar je website beginnen te komen. Het kan dus wel snel.

Het andere verschil met SEO is dat ervoor SEA wel betaalt moet worden. Voor elke klik op je advertentie betaal je een bedrag. Google Ads, voorheen Google Adwords, is het bekendste SEA platform en ook het platform met het grootste bereik.

Google Ads is erg simpel te gebruiken en dat kan je dus ook zelf uitvoeren. Het gevaar is echter dat je met Google Ads veel geld uitgeeft zonder dat het wat oplevert. Investeer dus in het opdoen van kennis om je SEA campagnes rendabel te krijgen en te houden. Het uitgeven van geld is niet erg maar het moet natuurlijk wel resulteren in een positief rendement.

Succesvol zijn met SEA

Je boekhouding besteed je waarschijnlijk ook uit, waarom je online marketing niet? Met SEA kan je veel geld verdienen maar ook verliezen. Maak gebruik van onze kennis, ervaring en tijd. En pluk de vruchten van het leergeld dat wij jaren geleden hebben betaald.

Pin It on Pinterest

Share This