SEO Uitbesteden.
Dagelijks zijn er 5,6 miljard zoekopdrachten op Google per dag. 5,6 miljard. SEO is daarom big business. Sta je bovenaan in Google dan kan je dagelijks rekenen op veel bezoekers op jouw website. Je kan niet om SEO heen. Wil je groeien in je online omzet dan moet je wat met SEO. De vraag is, ga je het zelf doen of ga je SEO uitbesteden?
Waarom SEO?
Buiten het feit dat er dagelijks 5,6 miljard zoekopdrachten per dag worden uitgevoerd op Google is de kwaliteit van deze bezoekers ook erg lucratief. De reden hiervoor is dat bezoekers die via de zoekmachine op jouw website terecht komen een intentie hebben om jouw website te bezoeken. Ze hebben namelijk een zoekopdracht ingevoerd omdat ze iets specifieks zochten. Ze hebben een zoekintentie.
Logisch, maar laten we het hebben over cijfers. Volgens onderzoek converteert 16% van het bezoek dat je op je website krijgt uit zoekmachines tot lead. En dat is nog maar een gemiddelde. Er zijn dus websites die het veel beter doen dan die 16%. Probeer dit maar eens te realiseren met een ander marketingkanaal.
SEO Uitbesteden of zelf doen?
De keuze die voor je licht is om SEO uit te besteden of het zelf te gaan doen want als jij het niet doet dan gaat die goudmijn aan nieuwe klanten naar je concurrent. Overweeg je om zelf zoekmachine optimalisatie toe te gaan passen? Realiseer je dan goed dat er ruim 200 ranking factoren zijn die bepalen op welke positie je terecht komt in Google.
Je moet je kennis over SEO dus echt uitbreiden om mee te doen om de bovenste plaatsen van Google. Het is helaas niet meer zo dat je een artikel maakt over een onderwerp en je al razendsnel klimt in de zoekmachineresultaten. Je moet echt aan de bak. De tijd die je nodig hebt om alle kennis te vergaren om SEO goed uit te voeren is enorm. Tel daar nog bij op de frustraties en irritaties waar je tegen aan gaat lopen.
In de tijd die je investeert in het opdoen van SEO kennis kan je ook tijd investeren in andere belangrijke zaken van je onderneming. Als ondernemer weet je dat de zaak natuurlijk altijd door gaat. Heb je dan voldoende tijd om de benodigde SEO kennis op te doen? En als je het een medewerker laat doen, gaat het dan niet ten kosten van andere belangrijke zaken? Het risico is dat SEO na een tijdje weer ondersneeuwt omdat andere zaken prioriteit krijgen.
SEO Uitbesteden
Het uitbesteden van SEO is in veel gevallen een goede keuze. Doordat wij over de kennis beschikken om SEO direct goed aan te pakken bespaart dit enorm in tijd en houden wij de focus op de juiste onderdelen. Het uitbesteden van marketing, en ook van SEO, verdient zichzelf altijd terug.
Maar goed wat kost SEO uitbesteden eigenlijk? En wat krijg ik er eigenlijk voor terug? Onderstaand tref je onze SEO-tarieven aan. Wil je liever een aanbieding op maat ? Dan kan dat uiteraard. Geef dit dan aan in het contactformulier.
SEO Uitbesteden Tarieven
SEO BASIS
- 5 uur per maand
- Inventarisatiegesprek
- Zoekwoordenonderzoek
- Content Creatie
- Analytics & Search Console
- Linkbuilding
- Conversie Optimalisatie
- Maandelijks Rapport
SEO PRO
- 9 uur per maand
- Inventarisatiegesprek
- Zoekwoordenonderzoek
- Content Creatie
- Analytics & Search Console
- Linkbuilding
- Conversie Optimalisatie
- Maandelijks Rapport
SEO ADVANCED
- 16 uur per maand
- Inventarisatiegesprek
- Zoekwoordenonderzoek
- Content Creatie
- Analytics & Search Console
- Linkbuilding
- Conversie Optimalisatie
- Maandelijks Rapport
Je zit nergens aan vast
Bij Marketing Outlaws geloven we niet in wurgcontracten. We werken namelijk graag voor klanten die blij met ons zijn. Ons doel is om voor onze klanten successen te realiseren en aangezien we hier goed in zijn mag je van ons opzeggen wanneer je dat wilt. De kans dat je wilt opzeggen is namelijk erg klein.
Zeg voor de laatste dag van de maand op en aan het einde van dezelfde maand stopt de samenwerking. Je kan dus op 30 januari nog opzeggen voor de maand februari. Daarmee houden we het risico voor onze klanten zeer laag.
Start met klimmen in Google
Laat ons weten wat we voor jou kunnen betekenen. Als je onderstaand formulier invult dan nemen we binnen 4 uur contact met je op. In dit gesprek maken we een afspraak en daarna nemen we een beslissing of we de samenwerking opstarten.