Social Media Adverteren Uitbesteden.
Facebook, LinkedIn, Instagram of Twitter? Het zijn allemaal social media platforms waarop je nieuwe klanten kan bereiken. Zelfs wanneer ze jouw bedrijf nog niet volgen. Met social media adverteren kan je heel gericht te werk gaan en dat voorkomt dat je veel geld uitgeeft aan mensen die niet in je product of dienst geïnteresseerd zijn. En dat betekent dat je marges veel groter kunnen zijn maar alleen als je weet wat je doet. Met social media adverteren uitbesteden haal je kennis en ervaring in huis die je geld bespaart en nieuwe klanten oplevert.
Waarom Social Media Adverteren?
Met social media kan je heel veel nieuwe klanten bereiken en veel bedrijven zetten dit dan ook in. Het grote voordeel is dat social media je de gelegenheid biedt om gratis het gesprek aan te gaan met je doelgroep. Maar haal je op die manier wel alles uit social media?
Je bereikt dan alleen de mensen die je volgen en niet eens allemaal. Met social media adverteren neem je de controle terug en bereidt je je bereik uit. Je kan meer mensen bereiken dan degene die je volgen en je weet zeker dat deze mensen je bericht te zien krijgen in plaats van vertrouwen op het social media algoritme.
Bij alle social media platformen kan je zelf heel goed inrichten wie je wel en wie je niet wilt bereiken. Veel gerichter dan wanneer je advertenties inzet bij bijvoorbeeld nieuwssites. Targeting is wat bepaald of je teveel betaald voor een nieuwe klant of dat je klanten binnenhaalt met een grote marge.
Social Media Adverteren uitbesteden of zelf doen?
Social media adverteren is snel en makkelijk in te richten maar de mensen die daar gebruik van maken zijn vaak na een aantal maanden helemaal klaar met social media adverteren. Het levert ze te weinig op, het kost teveel of ze bereiken niet de juiste doelgroep.
Juist het gemak van social media adverteren doet het voorkomen alsof iedereen er succesvol mee kan zijn. En dat is niet onwaar. Echter heb je hiervoor wel kennis, ervaring en een goede strategie nodig. Deze kan je uiteraard zelf ontwikkelen en er is veel informatie online te vinden maar waarom zou je je kostbare tijd hierin investeren? Dit terwijl je met een kleine investering dit ook kan uitbesteden.
Social Media Adverteren Uitbesteden
Nu denk je wellicht, uitbesteden is duur. Dat ga ik echt niet doen. Er is echter wel één voordeel wanneer je je online marketing uitbesteed. Een goede marketeer verdient zichzelf altijd terug. Dat betekent dan ook dat het uitbesteden van social media adverteren rendabel is.
Nu hoef je natuurlijk niet mijn woord daarvoor aan te nemen maar probeer het eens. Samenwerken bij Marketing Outlaws is dan ook echt samenwerken. Samen kijken we naar de juiste strategie voor jouw bedrijf. Wij doen al het zware werk en jij geniet van de resultaten. Bij Marketing Outlaws zit je nergens voor lange tijd aan vast.
Op elk gewenst moment kan je stoppen met de samenwerking. Je zit dus nergens aan vast. Wij geloven namelijk in een samenwerking waarbij beide partijen tevreden zijn.
Social Media Adverteren Tarieven
Social Media Adverteren BASIS
- Inventarisatiegesprek
- Strategisch Plan Van Aanpak
- 1 Social Media Kanaal
- 2 Nieuwe advertentiecampagnes
- Conversie Optimalisatie
- Maandelijks Rapport
Social Media Adverteren PRO
- Inventarisatiegesprek
- Strategisch Plan Van Aanpak
- 2 Social Media Kanalen
- 5 Advertentiecampagnes
- Conversie Optimalisatie
- Maandelijks Rapport
Social Media Adverteren ADVANCED
- Inventarisatiegesprek
- Strategisch Plan Van Aanpak
- Alle Social Media Kanalen
- 8 Nieuwe Advertentiecampagnes
- Conversie Optimalisatie
- Maandelijks Rapport
Je zit nergens aan vast
Wij houden het risico voor klanten laag. Je kan vandaag beginnen en na een paar weken al opzeggen als je er toch geen goed gevoel bij hebt. Echter verwachten we niet dat je dat gaat doen want wij zorgen ervoor dat jij meer en meer klanten binnenhaalt want daar doen we het allemaal voor. En omdat wij geloven in onze dienstverlening is opzeggen bij ons heel erg makkelijk.
Zeg voor de laatste dag van de maand op en aan het einde van dezelfde maand stopt de samenwerking. Je kan dus op 30 januari nog opzeggen voor de maand februari. Daarmee houden we het risico voor onze klanten zeer laag.
Stop met geld verspillen en begin klanten te werven
Laat ons weten wat we voor jou kunnen betekenen. Als je onderstaand formulier invult dan nemen we binnen 4 uur contact met je op. In dit gesprek maken we een afspraak en daarna nemen we een beslissing of we de samenwerking opstarten.